13.jpg

Katona Péter - Bs Smith

A fővárosi deszkások már biztosan találkoztak a termetéhez mérten hatalmasat hardflippelő Nagy Péterrel, akit a legtöbben csak Kalácsként ismernek. Ő is lelkesen népesíti azon deszkások táborát, akik szívesen nyúlnak a fényképezőgéphez, hogy egy-egy közös streetelés alkalmával maradjon valami az utókornak. Kalács rövid bemutatkozása után mindenképp lessétek meg fotóit!

"Egy időben sokat ültem itthon, mert sokszor nem tudtam összefutni a haverjaimmal. Úgy éreztem, hogy valamit kezdenem kell magammal. 2004 szeptember elsején, az évnyitó után elmentem és vettem egy "teszkós" gördeszkát. Azóta el sem tudom képzelni az életem gördeszkázás nélkül, mert nagyon sok barátot/ismerőst és élményt köszönhetek ennek a sportnak.
A fotózás akkor kezdett el érdekelni, mikor apám elkezdte űzni hobbi szinten. Két éve kezdtem el rendszeresen fotózni, pedig már négy évvel ezelőtt nekem adta a fényképezőgépét (ez egy Sony DSC-H9 és a mai napig ezt használom), mert vett magának egy újat.
Gördeszkázni és fotózni is egyedül tanultam meg. Egyikben sem vagyok a legjobb, de ez soha nem érdekelt. Mindkettőt addig fogom csinálni, amíg élvezem és nem kell másoknak bizonyítani."

7.jpg

Nagy Alex - Switch Heelflip Fs Tailslide

4.jpg

Nagy András - Fs 180 Ollie Switch 5-0 Fs 180 out 

8.jpg

Nagy Alex - 360 flip

2.jpg

6.jpg

12.jpg

Katona Péter - 360 flip

14.jpg

1.jpg

Forray "Fofo" Péter - Nollie Heelflip

16.jpg

10_1.jpg

Katona Péter - Bs 180 to Switch 5-0

15.jpg

11.jpg

Szikora Bálint - Bs Nosegrind

5.jpg

Forray "Fofo" Péter - Bs Tailslide Bigspin flip out

17.jpg

Nándor Dávid - Ollie

9.jpg

18_1.jpg

Címkék: nagy andrás nagy alex szikora bálint forray péter katona péter nagy kalács péter nándor dávid

A bejegyzés trackback címe:

https://smirgli.blog.hu/api/trackback/id/tr825443813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása